بهترین متخصص ارتودنسی -تفاوت دکتر و متخصص ارتودنسی

اطلاعات مفید در مورد دکتر و متخصص ارتودنسی

دکتر دنداپزشک متخصص ارتودنسی به شخصی گفته می­شود که پس از پایان دوره عمومی دندان­پزشکی برای تحصیل در دوره ارتودنسی سه سال دیگر زمان صرف کرده و آموزش­های لازم را در این خصوص دیده است. در واقع می­توان گفت دندانپزشکانی که مجوز لازم را دریافت کرده­ اند به­ عنوان متخصص ارتودنسی شناخته می­شوند.  

بهترین دکتر ارتودنسی فردی است که دست­کم سه سال آموزش­های آکادمیک را گذرانده و در دوره­های آموزش بالینی رزیدنتی شرکت کرده است.تمام متخصصان ارتودنسی دندانپزشکانی هستند که صلاحیت لازم را دارند و می­توانند فعالیت­های بیشتری را درخصوص مراقبت­های دهان و دندان انجام دهند. این درحالی است که دندانپزشکان در زمینه ارتودنسی تخصص لازم را نداشته و نمی­توانند برخی از کارهای ارتودنسی را انجام دهند. دکتر متخصص ارتودنسی می­توانند هماهنگی­ های لازم را درخصوص فک و دندان انجام داده و مرتب کردن دندان را با استفاده از تخصص بالا انجام دهند.دکتر مهریزی درتهران سعادت آباد ، شهرک غرب و مرکز ارتودنسی غرب تهران فعالیت دارند.

تحصیلات دکتر متخصص ارتودنسی

متخصص ارتودنسی و دکتر دندان پزشک هر دو باید تحصیلات پایه ­ای خود را سپری کرده باشند و از آموزش ­های پایه ­ای به ­صورت یکسان برخوردار شده باشند. مدرک دکترا متخصص ارتودنسی و دندانپزشک باید از سوی دانشگاه معتبری صادر شده باشد.متخصص ارتودنسی باید پس از اتمام تحصیلات پایه ­ای به مدت سه سال دیگر درس خوانده و دوره­ های مخصوص ارتودنسی را بگذراند. همچنین متخصص ارتودنسی باید دارای سابقه و تخصص کافی باشد زیرا سلامت دندان ها بعد از ارتودنسی از اهمیت کار متخصص و دکتر می باشد.

 

ویژگی های متخصص ازتودنسی فک و صورت

یکی از مهمترین ویژگی متخصص ارتودنسی جراحی فک داشتن تحصیلات عالیه و برخورداری از سوابق کاری ایده آل است. متخصص ارتودنسی باید رضایت بیماران خود را جلب کرده و بهترین روش درمانی را درخصوص حل مشکل آنها انتخاب کند. یکی از بهترین نکاتی که درخصوص انتخاب دکتر متخصص ارتودنسی حائز اهمیت بوده توضیحاتی است که درخصوص شرایط قبل و بعد جراحی فک عنوان میکند.

چرا باید پیش متخصص ارتودنسی بروم؟

متخصص ارتودنسی این امکان را دارد که نامرتبی های دندانی، انحراف فک پائین، عقب بودن فک بالا و موارد دیگر را حل کرده و لبخندی زیباتر را برای افراد به وجود بیاورد. 

درواقع ارتودنسی به معنای مرتب کردن دندانها بوده و متخصص ارتودنسی وظیفه دارد با استفاده از روش های مختلف دندان هایی صاف و یکدست را برای بیماران فراهم کند. درحال حاضر عمل ارتودنسی باتوجه به میزان ناراحتی ها و ناهنجاری هایی که وجود دارد انجام شده و متخصص ارتودنسی پس از انجام بررسی های لازم یکی از انواع ارتودنسی را انتخاب میکند. 

خدمات ویژه متخصص ارتودنسی در تهران

  1. دستیار روی بیمار کار نمیکند و تمامی مراحل درمان توسط خود پزشک متخصص ارتودنسی انجام می شود.
  2. بهره گیری از آخرین دستاوردهای علمی و تکنیکهای نوین ارتودنسی
  3. طرح درمان ارتودنسی توسط متخصص تا حد امکان بدون کشیدن دندان
  4. تأکید بر درمانهای ساده تر و زودهنگام در ارتودنسی کودکان
  5. کمترین میزان درد در درمان ارتودنسی
  6. فتوگرافی قبل و بعد از درمان در مطب انجام می شود و CD آن در پایان تحویل بیمار می شود.
  7. دادن پکیج کامل بهداشت دهان و آموزش دقیق در دهان خود بیمار بصورت مستقیم
  8. هیچ گونه مواد چینی و کیفیت پایین استفاده نمی شود. تمامی مواد مصرفی از بهترین برندها عمدتاً امریکایی یا آلمانی می باشد.
  9. جهت رعایت اصول بهداشت ، تمام وسایل یکبار مصرف هستند یا با جدیدترین دستگاه اتوکلاو بصورت کامل استریل می شوند.
  10. محیطی آرام و دور از استرس
  11. پرداخت هزینه ارتودنسی بصورت اقساط
  12. وقت تعیین شده در صورت تمایل به شما یادآوری خواهد شد.
  13. تلاش ما بر این است تا در وقتهای تعیین شده زمان معطلی شما در مطب به کمترین حد ممکن برسد.
  14. تلاش میکنیم درمان شما درتعداد جلسات کمتری انجام شود تا رفت و آمد شما حداقل باشد.